Omvisning på Kulturhuset!

Planlegger du et arrangement eller møte, og er nysgjerrig på hva Kulturhuset i Bergen kan tilby? Vi tilbyr nå omvisning på huset, slik at potensielle kunder får mulighet til å bli kjent med våre møterom, scener, kjøkken og andre fasiliteter.

#Diverse

02. desember 2021

Av: Ketil Mosfjes

SynneSBBoenes_IntEks-06461.jpg

Hver tirsdag kl. 12:30 åpner vi opp for at alle som ønsker kan få en omvisning på hele Kulturhuset. Å leie ut lokaler til offentlige eller private konserter, forestillinger, konferanser og andre typer arrangementer og samlinger er en av våre hovedvirksomheter, og nå inviterer vi alle til en presentasjon av hva vi kan tilby.

I forbindelse med leie av møterommene er det viktig å påpeke at vi også er tilrettelagt for kulturelle innslag, og vi kan booke artister - både etablerte og de som snart vil bli kjent - til dine planlagte arrangementer. Det finnes selvsagt også mulighet for å benytte seg av Kulturhusets nyskapende kjøkken.

Send en mail til hannah@kulturhusetibergen.no og merk den med ‘Omvisning tirsdag’, så får vi en oversikt over hvor mange som kommer!
Velkommen!

Trykk på knappen under for å se leiepriser og detaljer om de forskjellige lokalene på huset: