BIFF på Kulturhuset

Vi er klare for et av høstens høydepunkter!

#Diverse

17. oktober 2022

B22_Khuset-arrangement-uten5

Vi får nok en gang besøk av BIFF - et av de definitive kulturelle høydepunktene i denne byen.
Nei, vi har ikke fått oss kinosal på huset, men festivalprogrammet inkluderer også panelsamtaler, artist talks og andre godsaker, og mye av dette finner sted hos oss. Noe vi er veldig glade for!
Gå til enten festivalens hjemmesider eller våre programsider for mer info om hva du kan oppleve.

Blant arrangementene som foregår på Kulturhuset kan nevnes samtaler om menneskerettighetsprogrammet Checkpoints, intervju med regissør John Webster om «The happy worker» og panelsamtale om utbrenthet, det moderne arbeidslivet og hvordan ha det godt på jobb. Det avholdes totalt ti BIFF-arrangementer på Kulturhuset i år.
Vi gleder oss!

B22_Khuset-arrangement-uten