Festspillene inntar Vaskerelven

Også i år finner store deler av Festspillenes program sted på Kulturhuset. Nedenfor kan du lese mer om hva som skjer.

I år vil i alt 29 av festspillarrangementene arrangeres her på huset, og det er ingen underdrivelse å si at vi er både glade og stolte over å få være en del av Nordens største festival i sin sjanger.
På Kulturhuset kan du blant annet oppleve den fantastiske folkemusikk- og popartisten Sarah Parkman, den banebrytende gitaristen og komponisten Kim Myhr, de unge talentene fra Luna Composition Lab -Avd. Norge, den avantgardistiske harpespilleren Mary Lattimore og den islandske kultartisten Daði Freyr, i tillegg til samtaler med blant annet Nils Bech og årets festspillmusiker Lise Davidsen. Og dette er bare et lite utvalg av årets spennende program! Vi tar hele huset i bruk, og går for maksimal festspillstemning i to uker!
For billetter og mer info om programmet, gå enten til våre egne programsider eller festspillenes hjemmesider.

#Diverse

19. mai 2023